Prekių apmokėjimas
Apmokėjimas parduotuvėje PelesioNaikinimasSalinimas.lt yra atliekamas pirkėjui suformavus užsakymą, kurį gauna PelesioNaikinimasSalinimas.lt valdytojas. Valdytojas patvirtina gautą užsakymą susisiekdamas su Jumis elektroniniu paštu ir atsiųsdamas Jums jūsų suformuotą užsakymą-sąskaitą fakturą su nurodytais rekvizitais kur reikėtų apmokėti už prekes. Tik apmokėjus už prekes į nurodytą sąskaitą yra vykdomas užsakymas. Apmokėjęs už prekes pirkėjas būtinai turi informuoti elektroniniu paštu kad atliko pavedimą. Jei pirkėjas per 48 valandas neapmoka užsakymo, užsakymas yra anuliuojamas.
Už prekes atsiskaityti galima šiais būdais:
- Bankiniu pavedimu
Prekių pristatymas
Pasirinktos prekės pirkėjui išsiunčiamos nurodytais rekvizitais gavus apmokėjimą. Prekės išsiunčiamos per 2-4 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo patvirtinimo. Užsakytas prekes vartotojas gauna per 2-8 darbo dienas nuo atsiskaitymo dienos, klientą informuojame el. paštu, prieš jam apmokant už prekes per kiek laiko apitiksliai gaus savo prekes.
Prekės yra siunčiamos per kurjerį su įteikimu klientui į rankas. Siuntimo kaina 15lt. Kurjeris kiekvienu atvejų su klientų susisiekia ir suderina jam tinkama laika kuriuo metu užvesti siuntinį.
Taip pat prekės yra siunčiamos ir į užsienio šalis. Siuntimo kaina kiekvienam klientui pagal svorį ir šalį yra parašoma individualiai.
Prekių grąžinimas
Norėdami grąžinti PelesioNaikinimasSalinimas.lt įsigytas prekes, tai galite padaryti per 7 darbo dienas nuo prekių pristatymo datos informuodami mus Info@PelesioNaikinimasSalinimas.lt (nurodykite užsakymo numerį ir grąžintinų prekių sąrašą, bei vardą ir pavardę). Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs, tai yra klientas.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.
Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Pinigų grąžinimas
Pinigai yra grąžinami ne veliau kaip per 3-4 darbo dienas. Nuo to momento kai prekės yra gaunamos ir patvirtinamos, kad jos neprarado sovo prekinės išvaizdos. Taip pat apie pinigų grąžinimą informuojame raštu.
Prekių garantinis
Prekių garantinis yra suteikiama pagal gamintoja kiekvienų atvejų skirtingai prekei skirtinga garantija, todėl prie perkės aprašymo yra parašyta kiek konkrečiai prekei yra taikoma garantija. Garantinis lapas yra pridedamas kiekvienoje prekėje pakuotės viduje. Prekių garantinis galioja tik su garantinių lapų ir sąskaita.